Úspěšná expanze Facebooku do většiny oblastí online života je nezadržitelná. Marketingový potenciál této nejoblíbenější sociální sítě je doslova astronomický a na to slyší i ti největší hráči klasického ražení.
Společnost Warner Bros., patřící pod křídly mediálního kolosu Time Warner k největším producentům video obsahu, nově poskytuje některé ze svých filmů na Facebooku. Softwarové řešení je postavené na vlastní Facebook aplikaci Warnerů a využívá standartní platební model Facebooku. Ten tak stojí poněkud stranou a poskytuje pouze platformu. Zákazníci mohou za filmy platit tzv. Facebook Kredity. Tato jednotná virtuální měna je dosud využívána na Facebooku především jako univerzální platidlo v sociálních hrách. Facebook si ze všech transakcí touto měnou ukrajuje třicet procent.
Služba půjčování filmů je nyní dostupná pouze ve Spojených státech, lze však očekávat, že služba bude rozšířena i pro zákazníky mimo USA.
Jde o službu typu pay-per-view, kdy zákazník platí za každé jednotlivé shlédnutí filmu. Jak podotýkají marketingoví analytici, tento způsob zpřístupnění placeného video obsahu není tak populární jako služby postavené na předplatném.
To, jak mocně Facebook hýbe internetovým světem, je patrné už z toho, že se akcie známé internetové půjčovny filmů NETFLIX od spuštění této služby propadly o 5,8 procentních bodů na burze Nasdaq.