Z pravidla platí, že přinejmenším každý druhý student základní ale i střední školy tvrdí, že nemá žádného organizátora svého času a úkolů.
Z principu je toto tvrzení zcela nepravdivé, jelikož pokud by opravdu žádný organizátor neměli, tak jak by věděli, že mají jít do školy, navštívit přátele nebo koupit si toaletní mýdlo?
Každý člověk má nějaký systém, ve kterém si ukládá své úkoly a události. Může se jednat o duševní schránku (mozek → paměť), nějaký druh kapesního kalendáře nebo například propracovaný software na vašem počítači.
Jste si nyní již vědomi toho, že nějaký plánovač přeci jen používáte?
My se v tomto seriálu, který se bude týkat osobního rozvoje studentů, budeme zabývat tím, jak plnit své povinnosti, úkoly a úlohy co nejlépe a to s co možná nejmenším vynaloženým úsilím.
Převážně se zaměříme na představení a zoptimalizování metody Getting Things Done (GTD) tak, aby zapadl do studentského života. Na druhou stranu však neopomeneme žádné další dílčí tipy a triky, díky kterým byste se mohli časem stát opravdu uvolněnější a šťastnější.
Jednoduše a prostě, máte se na co těšit!