Je všeobecně známo, že móda jako taková má jeden hlavní předmět na kterém staví – proměnlivost. Máte dvě možnosti. Buďto nakupovat nadčasové modely, se kterými sice nezazáříte tak, jako s aktuálními módními výstřelky, ale budete si ho v klidu moc vzít i příští rok. Pokud vás tahle varianta neuspokojuje, nezbývá vám nic jiného, než být ve střehu. Po uvedení nových kolekcí na Fashion weeku se strhne lavina velkých nákupů, protože kabát, se kterým jste loni všem brali dech, je už letos vhodný tak na vycházku se psem.
Nové trendy se samozřejmě nedají vymýšlet do nekonečna, tudíž módní proměnlivost stojí na opakování. Možná se vám už stalo, že při prohlížení starých fotografií vám šaty, které měla na sobě vaše babička, nepřišly zas tak out, ba naopak možná připomínají poslední uvedenou kolekci.
Ale přeci jen se jeden z nynějších aktuálních trendů se rozhodně neopakuje. Jsou to neonové doplňky. Na závěr proběhlého Londýnského Fashion weeku uvedl Christopher Bailey pro značku Burberberry Prorsum kolekci na jaro 2011, kde doslova zářily neonové pásky a kabelky. Sportovní značka Adidas vydala v sérii by Stella McCartney oblečení a boty se stylovým neonovým zdobením.
Snad úplně počáteční kolekce propojená s neonovými barvami vznikla na jaře loňského roku. Louis Vuitton a Stephen Sprouse, kteří spojili síly již v roce 2001, vydali extravagantní kolekci, kde typické „vuittonky“ ozdobily neonovými potisky v podobě obrázků růží nebo nápisy znějící „Paris Louis Vuitton“.