• Magazín
  • Čtenářský deník
  • Maturitní otázky
    • Magazín
    • Čtenářský deník
    • Maturitní otázky

Veletrh Styl a Kabo – módní průmysl pod jednou střechou

01. února 2011 Denisa Chňoupková Životní styl

Co se stane, když se v jednu dobu na jednom místě sjede více jak 700 módních značek z 20 zemí Evropy? Zvláště pak když se takovéhle shromáždění odehrává v Brně. Nejspíš je únor či srpen, jelikož právě v tyto dva měsíce v roce probíhá pravidelný mezinárodní veletrh módy Styl a Kabo. Na tři dny se brněnské výstaviště zaplaví módními trendy, které budou kromě stávajících známých značek prezentovat mimo jiné taky začínající designéři. Letos v termínu od 15. do 17. února se uskuteční již 37. ročník.

Styl a Kabo jsou dohromady vše z módního světa. Styl je přehlídkou čistě oděvního odvětví, v poslední době je hlavním tématem móda s nadměrnými velikostmi. Kabo nám přináší novinky od výrobců obuvi a doplňků.

Aktuální trendy se pohrnou ze všech stran, program veletrhu bude letos zvlášť bohatý na módní přehlídky s popisem celé kolekce. Součástí veletrhu jsou i prestižní módní soutěže, např. pro mladé začínající návrháře je soutěž Top style designer, kde se mezi sebou „utkají“ mladí designéři obuvi. Top model, soutěž rozdělena do tří kategorií – design, inovace, kvalita, probíhá po celou dobu veletrhu a soutěžícími jsou všichni vystavovatelé.

Veletrh Styl a Kabo je především možnost pro mladé módní návrháře či malé firmy, které chtějí se svými produkty prorazit. Zde mají proto jedinečnou možnost se zviditelnit. Veletrh je totiž stále určen pouze pro B28 návštěvníky. To jsou živnostníci z módního průmyslu, kteří se nejedou na veletrh jen podívat, nýbrž uzavírat business. Jak říkají pořadatelé: Tři dny pouze pro obchodní jednání. Výjimkou je ještě jedna skupina lidí, kteří mají vstup povolený – novináři. Ti mají prvotní přístup k informacím o veletrhu a potřebné technické vybavení, aby mohli o průběhu informovat širokou veřejnost.

Mezinárodní veletrh Styl a Kabo není jenom největším módním veletrhem ve střední Evropě, ale v současné době také jedinou B28 prezentací svého druhu. Proto by zde všechny značky, které chtějí vstoupit na středoevropský trh, neměly chybět.

Udělej nám radost a sdílej dál!<br>Email this to someone
email
Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Mohlo by tě taky zajímat
Další článek v kategorii Životní styl

Puma Creative Factory – navrhněte si vlastní tenisky

Komentáře

© Akademos, a.s. Všechna práva vyhrazena. Další projekty: ZOO Magazín | Efektivní Učení | Logické Myšlení | Nejlepší online hry | Muž v zástěře – kuchařka nejen pro muže